Musze napisać to co myślę , bo mi to spokoju nie daje .
Ogólnie truck wygląda bardzo ciekawie , wizualnie prezentuje się dobrze z małymi zastrzeżeniami.
Ad1. Te rury wydechowe nadal mam wrażenie że wychodzą z baku paliwa .
Ad2. Brak klamki na drzwiach
Ad3. Podziałka na przedniej szybie speepera na kabiną jest niesymetrycznie
Powyższe błędy nawet jestem w stanie zaakceptować ale …..
Ad4. Brak zarysów kół i błotnika z tyłu po stronie prawej , wygląda to tak jak by pojazd nie miał z tyłu po prawej połowy ośki .
Ad5. Brak zarysów siodła
Masz prawo olać moje uwagi ale ja po prostu dbam i szczegóły i uważam że jak się do czegoś zabiera to należy wykonać to porządnie .
Ad1: Pamiętam – jeszcze nie ruszałem
Ad2: Detale idą na koniec
Ad3: Okna kabiny idą w „stożek” więc przy takim skrócie perspektywicznym jest złudzenie mniejszego okienka, a w ogóle to jeszcze nie skończone
Ad4: Nie śmiałbym zapomnieć
Ad5: j/w
Czekałem na komentarz od Ciebie, jak zwykle konstruktywnie.
Ogólnie Panowie sorki że robota się wlecze ale nie tylko auta mam na barkach =]
Pzdr.
Dziękuje że odpisałeś , jak i za to iż bierzesz pod uwagę moje zdanie . Ogólnie jestem zadowolony z wyglądu wizualnego Twojej pracy . Bo kojarzy mi się ona z ulubionym truckiem , a tym samym cieszy mnie to. Pasjonata KW W900l . Pozdrawiam , powodzonka w dalszej pracy nad modelem .
beznadziejny, wygląda jak spłaszczony ruski czołg. Koła olbrzymie, wieksze niż okienka w tym prototypie. Proporcje troche nie takowe są. Chyba ze taki ma być ? Aczkolwiek Jankesi dobre te swoje ciezarówki mają i nie sa takie „spłaszczone”.
Moim zdaniem super… teraz jeszcze tylko kilka fajnych opcji pomalowania go przy zakupie i będzie idealnie (sugerowałbym jakieś płomienie)
zajebisty !
i tak płomyki by się przydały
i oczywiście jakieś potężne amerykańskie silniki „chlejące 200l/ 100″ km
zgadam się z tobą zgadam ale przy tym większy uciąg od ghosta musi mieć minimalny
Wolę nie myśleć jaką speedy walnie cenę za niego
A może sami dacie propozycję na forum?
Musze napisać to co myślę , bo mi to spokoju nie daje .
Ogólnie truck wygląda bardzo ciekawie , wizualnie prezentuje się dobrze z małymi zastrzeżeniami.
Ad1. Te rury wydechowe nadal mam wrażenie że wychodzą z baku paliwa .
Ad2. Brak klamki na drzwiach
Ad3. Podziałka na przedniej szybie speepera na kabiną jest niesymetrycznie
Powyższe błędy nawet jestem w stanie zaakceptować ale …..
Ad4. Brak zarysów kół i błotnika z tyłu po stronie prawej , wygląda to tak jak by pojazd nie miał z tyłu po prawej połowy ośki .
Ad5. Brak zarysów siodła
Masz prawo olać moje uwagi ale ja po prostu dbam i szczegóły i uważam że jak się do czegoś zabiera to należy wykonać to porządnie .
Ad1: Pamiętam – jeszcze nie ruszałem
Ad2: Detale idą na koniec
Ad3: Okna kabiny idą w „stożek” więc przy takim skrócie perspektywicznym jest złudzenie mniejszego okienka, a w ogóle to jeszcze nie skończone
Ad4: Nie śmiałbym zapomnieć
Ad5: j/w
Czekałem na komentarz od Ciebie, jak zwykle konstruktywnie.
Ogólnie Panowie sorki że robota się wlecze ale nie tylko auta mam na barkach =]
Pzdr.
Dziękuje że odpisałeś , jak i za to iż bierzesz pod uwagę moje zdanie . Ogólnie jestem zadowolony z wyglądu wizualnego Twojej pracy . Bo kojarzy mi się ona z ulubionym truckiem , a tym samym cieszy mnie to. Pasjonata KW W900l . Pozdrawiam , powodzonka w dalszej pracy nad modelem .
Ten filtr powietrza (chyba to jest to) co widać z lewej strony maki jest trochę nie ostry.
Popieram przedmówcę w pkt: 1, 2, 4, 5
beznadziejny, wygląda jak spłaszczony ruski czołg. Koła olbrzymie, wieksze niż okienka w tym prototypie. Proporcje troche nie takowe są. Chyba ze taki ma być ? Aczkolwiek Jankesi dobre te swoje ciezarówki mają i nie sa takie „spłaszczone”.
pozdrawiam