Silnik podstawowy:
- 500 KM,
- ładowność: 22 500 kg,
- spalanie: 38 l,
- zbiornik paliwa: 660 l,
- prędkość maksymalna: 80 km/h,
Wersja silnikowa numer 2:
- cena: + 12 000 zł,
- 550 KM,
- ładowność: 22 500 kg,
- spalanie: 34 l,
- zbiornik paliwa: 700 l,
- prędkość maksymalna: 75 km/h
Wersja silnikowa numer 3:
- cena: + 14 500 zł,
- 600 KM,
- ładowność: 22 000 kg,
- spalanie: 37 l,
- zbiornik paliwa: 600 l,
- prędkość maksymalna: 84 km/h
Liczyłem na to, że będzie trochę większą ładowność miał…
500 ładowność 22 500
550 ładowność 22 500
600 ładowność 22 000
?? nie powinno być wraz z wzrostem mocy większa ładowność ?
Jak widać ten model jest nieco inny.
mnie tam wsio ryba tylko pytam z ciekawości
cena ghosta ładowność kseny więc podziękuję
Wlasnie takie jest pytanie odnosnie tego modelu, czy on ma stanowic tylko konkurencje jako ciagnik innej marki?
Moim zdaniem powinien mieć większą prędkość niż Ghost i spalanie 32 L/100 km, a ładowność byłaby dobra.
500KM – 80km/h
550KM – 75km/h
600KM – 84km/h
Czy nie jest coś nie tak? Czy może wybieramy albo spalanie, albo prędkość…
Cena mimo wszystko sporo przesadzona.
Myślałem ze to jakaś alternatywa dla Forte MS ale niestety. Forte nadal jest dużo bardziej opłacalne
Wydaje mi się że najlepszym ciągnikiem siodłowym jest soft FX bo jest tani mało pali i ma duży zbiornik paliwa i do tego ma ładowność 23000 kg.
Tani??? Forte MS jest o wiele tańszy. Ktoś kto by się uparł przy mocy silnika też traci bo Forte w najmocniejszej wersji ma tylko 40KM mniej a spalanie ma niższe o całe 10 l/100km. Za Softem przemawia tylko pojemność baku (200l więcej) i o 1600kg większa ładowność. Przy tych parametrach, wolę kupować Forte.
Tak ale soft FX w porównaniu do Eiko Ghost czy też w porównaniu do Ratora 500 jest bardziej opłacalny w zakupie bo zamiast 450 000 zł płacisz 190 000 zł, a różnica jest prawie minimalna.Forte MS jest dobrym ciągnikiem siodłowym bo jest nie drogi tylko chodzi mi o to że zamiast inwestować w Eiko Ghost można kupić Softa FX, ale nie ma co porównywać Forte MS do Softa FX.
Od pory kiedy kierowcy sami tankuja najlepszy stal sie huragan moze i drogi ale szybki ladowny i malo pali jesli kogos nie stac to juz jego problem . Jak chce sie miec dobry ciagnik to trzeba troche dac kasy .
No faktycznie coś nie teges ten model im więcej płacę tym mnie bierze ;D
Dla mnie to nie pojęte ;d