Ekonomiści uważają, że przewoźników z branży ponadgabarytowej czeka ciężki okres.
5 myśli nt. „S5 – nadchodzi kryzys”
Nie podobają mi się te zmiany w trakcie rozgrywki. Stawiają one grupę osób w uprzywilejowanej sytuacji. Osóby, które pierwsze zakupiły zestawy PG dobrze zarobiły, a te osoby, które teraz dopiero wchodzą na ten etap gry, mają go mieć dodatkowo utrodniony. Dlaczego ?
No nie wiem czy PG było najbardziej opłacalnym ładunkiem od początku gry… Moim zdaniem niektórzy tylko poszli w ślady innych S, bo tam wszyscy się pakują w PG…
Nie podobają mi się te zmiany w trakcie rozgrywki. Stawiają one grupę osób w uprzywilejowanej sytuacji. Osóby, które pierwsze zakupiły zestawy PG dobrze zarobiły, a te osoby, które teraz dopiero wchodzą na ten etap gry, mają go mieć dodatkowo utrodniony. Dlaczego ?
No nie wiem czy PG było najbardziej opłacalnym ładunkiem od początku gry… Moim zdaniem niektórzy tylko poszli w ślady innych S, bo tam wszyscy się pakują w PG…
Ja uważam że ewent ok, rynek powinien się zmieniać I zmienia się niezależnie czy tego chcemy, czy nie.
Wczoraj na spedycyjnym liczyliśmy i PG słabo wychodziło od początku. Chłodnia jest teraz najlepsza.
W zasadzie to i tak nie mamy na to większego wpływu.