Dokonałem dziś z samego rana aktualizacji aplikacji w sklepie Play. Mam nadzieję, że problemy z białym tłem i pojawianiem się samego tła gry znikną. Nie mogłem zbytnio przetestować z powodu tego, że ten błąd nie występował na żadnym z moim urządzeń.
Proszę osoby które wcześniej miały problemy z związane z nią, o dokonanie aktualizacji w sklepie.
Aplikacja jest widoczna tylko dla tych osób które już ją posiadają. Dla osób które nie pobrały będzie nie widoczna.
Jak pobrać aktualizację?
W sklepie Play szukamy zakładki Moje Aplikacje, tutaj wybieramy Cargo Tycoon i następnie aktualizujemy. Aplikacja może być jeszcze nie widoczna w wyszukiwarce nawet dla osób które już ją posiadają.
Odpalam apkę i widzę same tło. Po pewnym czasie mam komunikat „brak połączenia z internetem” czy to gsm czy wifi
Proszę teraz spróbować.
Ja gram na IPad więc nie wiem zaktualizować
Na tego typu sprzęcie potrzebna jest inna aplikacja.
Nie wiem jak xD
Wszystko działa jak powinno.
Aktualizacja Ok. Tylko czasem po przeladowaniu strony zmienia sie rozdzielczosc strony na wieksza. Gra nie wypelnia calego ekranu.
Mogę prosić o zrzut ekranowy?
Prosze bardzo, z prawej strony ucina obraz
http://screenshot.net/lwre9b5?pl
To nie ucina obrazu, tylko tekst wychodzi za obraz i powoduje możliwość przesuwania w bok, co jest błędem.
Dziękuję za zrzut, bardzo pomocny.
a czy w apk ct będą dostepne emoikony jak na przęglądarce na czacie
Są w planach.
Gdzie lub jak pobrać ct na androida bo nie moge znalesc w sklepie
Aktualnie jest wyłączona, gdy będzie działała bezproblemowo wtedy damy informację, że można ponownie pobrać i będzie już na stałe.
Ok dzięki za info
Kiedy aplikacja na stałe zagości w sklepie Play?
Podobno prace remontowe miały trwać do tygodnia a tutaj zrobił nam się październik i dalej cisza…
Staram się. Nie mam hordy programistów.