8 myśli nt. „Koszulka c.d

  1. no tak dodać WTF do koszulki i sukces murowany … niżej spaść nie mogłeś , reklama dzwignią handlu ale jakieś granice są , dodaj biust i JP lepiej sie sprzeda :)
    Peace

  2. Ta, trochę racji jest. WTF to niezbyt fajny zwrot na promo marki. Coś pomyślimy żeby do rymu było i żeby pasowało. A ogólnie to na szybkiego było i tak jakoś wyszło :P

    Dzięki za koment.
    Pzdr.

  3. Jak czytam opinie to jak zwykle lament się podnosi i wszyscy są przyzwoici że to nie wypada tego nie. Ludzie jest o wiele więcej sloganów, zwrotów reklamowych o wiele bardziej kontrowersyjnych i „gorszących”. Wzór koszulki bomba ale oby to ocenić miarodajnie twórca powinien sobie odpowiedzieć na fundamentalne pytanie?? Co chce tym osiągnąć?? Jeśli tylko zwrócić uwagę – trochę zaintrygować to jest ok, ale jeśli koszulki mają uzupełniać szeroką ofertę i budować brand – to niekoniecznie jest to krok w dobrym kierunku.
    Pozdrawiam z niecierpliwością oczekując kolejnych projektów.

Odpowiedz na „ArturSPSAnuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>