23 myśli nt. „Koszulki

  1. Witam, projekt koszulek jest bardzo ciekawy. Zobaczymy jak to będzie wyglądać z innymi wzorami. A to miałyby być koszulki do kupna przez cały czas czy tylko „od święta” jakaś akcja sprzedażowa byłaby prowadzona?

  2. W sumie producenci i admini mogliby zrobić taką jednorazową akcję i zobaczyć wgl ile by było chętnych na to. Bo kupić więcej sztuk żeby niepotrzebnie leżały to też jest bez sensu. A tak, kto zapłaci to będzie miał ;)

  3. Tak pokażmy jacy z nas ” noł lajfy” , kupmy zaplaćmy i róbmy dodatkowo reklame właścicielowi , już lepiej reklame ketchupu mieć na koszulce xD

  4. Niech zgadnę Cupsell ?? :D Patryk jeśli sprzedaż była by prowadzona tam gdzie napisałem a po zdjęciach widzę że tak to oni nie muszą kupować bo ty kupujesz z cupsell a Speedy tylko odpowiednią ilość gotówki dostaje i tak odbywa się transakcja :) pozdro a koszuleczki fajne :D

  5. Jeśli byłaby to koszulka Fruit of the Loom to być może nawet bym sobie kupił.

    Tylko ciekawe ilu ludzi by mnie później chciało „poszturchać” na mieście za CB. :-D

    Bo i tacy się zdarzają.

  6. Ja osobiście jestem dosyć długo użytkownikiem znanego forum o tematyce transportowej i pewnego roku była możliwość kupna gadżetów z logo forum. Nie było tam akurat koszulek ale te gadżety są rozpoznawalne i służą mi do dzisiaj. Mimo pewnych sprzeciwów sprzedaż okazała się bardzo liczna.

    Apropos koszulek to z chęcią bym taką sobie zafundował choćby dlatego powodu jaki jest na koszulce „for fun” :D

  7. Hmmm fajna sprawa ja chętnie bym nabył takie koszulencję cała Europa by widziała mnie w nich:)
    A cóż opinie mówiące że ja bym tego nie założył… no cóż nie kupuj i nie zakładaj

Odpowiedz na „MiltonAnuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>