13 myśli nt. „Prototyp 171v1

  1. - Kominy można zostawić tak jak teraz.
    - Sleeper proponuję nieco skrócić zrównując go z tłumikiem, tym samym optycznie zostanie zwiększona odległość od tylnych osi obecnie wypełniona przez zbiorniki.
    - Zderzak mniejszy; zakończony na wysokości czarnej kreski lub ścięte dolne rogi.

  2. Jak dla mnie wydechy powinny zostać tam gdzie są, bo tak to z tego co wiem wygląda i wyglada to dobrze. Kabina w porzadku, ale zderzak faktycznie za duży.

  3. ciekawie sie zapowiada tylko zeby zas cena nie byla jak z kosmosu i zeby wiecej mogl uciagnac niz dotychczasowe samochody no zderzak faktycznie troche duzy ale to faza projektu wiec pewnie ulegnie zmianie a tak to bedzie git

  4. Całkiem ciekawie się prezentuje , z małymi zastrzeżeniami .
    Ad1. Rury wydechowe zostają tam gdzie są , jedynie proponował bym je pogrubić by były bardziej widoczne , ewentualnie zastosować osłony na wysokości boku sleeper-a .
    Ad2. Sleeper skrócić do długości baku paliwa
    Ad3. W dalszej fazie zrobić w sleeper okienko oraz schowek .
    Ad4. Zderzak mniejszy , węższy , większy prześwit od dołu.
    Ad5.Na wysokości połączenia nosa i kabiną zrobić filtry powietrza
    Ad6. Stworzyć do modelu dodatkowe części , do kupna jako dodatki w komisie samochodowym przy zakupie trucka . Takie jak organiczniki – pręty po obu stronach zderzaka oraz masywny kangurek , owiewka na nosie , blanda nad szybą szoferki , dodatkowe anteny nad kabina, dodatkowe światełka na dachu kabiny , lotka na dachu sleepera .
    przykłady;
    http://www.carsbase.com/photo/Kenworth-W900_mp653_pic_39082.jpg
    Bardziej bym się nawet skłaniał aby nadać powyższemu modelowi podobny wygląd do tego :
    http://ih3.redbubble.net/image.4020168.2335/flat,550×550,075,f.jpg

    Proszę o zdanie graczy ;] Pozdrowienia z Budapesztu ;D

    • I jeszcze jedna kwestia co do rur wydechowych – kominów to powinny one być w kącie , w samym rogu łączenia się kabiny ze sleeper-em . A nie tak jak są w chwili obecnej na brzegu , rogu sleeper-a.

    • mogły powstać z tego dwie wersje ciągnika siodłowego .
      jeden mógł być do wszystkich naczep, a drugi mógł być przeznaczony tylko do pg

  5. Ogólnie pomysł fajny… tak jak pisało wyżej kominy na końcu tak jakby… ten :pług zdecydowanie zmniejszyć psuje cały efekt fajnego wozu no i zmniejszyć tą „budę” za kabiną… jest ok ale za wielka

    Do tego byłoby fajnie jakby była mozliwość pomalowania później w płomienie jakieś… pasuje do takich ciągników :P

    Pozdrawiam :P

Odpowiedz na „KENWORTHAnuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>