Przetargi – trochę zmian

Tworząc zmiany dla przetargów pomyślałem, że część z tych zmian powinna być wdrożona na wszystkie światy.

Mianowicie, przetargi będą podzielone na graczy w każdym przedziale gwiazdkowym, czyli gracze z jedną gwiazdką będą widzieli inne przetargi niż gracze którzy nie posiadają żadnej gwiazdki, to samo tyczy się reszty gwiazdek.

Czy przetargi będą różniły się czymś? Głównie to różnice będą polegały na tonażu, jaki trzeba przewieźć.

21 myśli nt. „Przetargi – trochę zmian

  1. niezły pomysł i bardzo dobry, to tylko fajnie by było żeby system rzucał przetargi na tyle często żeby było o co walczyć – czasem jest tak że nie ma ich wogóle.

  2. Pomysł niezły i nawet mi się podoba jest jednak małe ale:
    obecny tonaż jest zdecydowanie zbyt niski,
    przy 26,5% reputacji większość graczy dysponuje już przynajmniej kilkoma jeśli nie kilkunastoma zestawami i transport 20-30’000kg nie stanowi najmniejszego wyzwania zaś wynagrodzenie 500 zł /10km zabije tę opcję gry bo zwykłe zlecenia mamy lepiej płatne i dostępne „od ręki”.
    Do tej pory ładunki z Przetargów stanowiły poważne wyzwanie dla nowych graczy natomiast obecnie przy 26,5% reputacji większość nie dorównuje nawet ładowności Kseny.
    Obecnie jest zbyt łatwo.

      • No to czekam aż się z aktualizują :)
        Jeśli o konkrety by chodziło to proponował bym dla 1* ciężary od 50’000 wzwyż, natomiast przy 2* to już na spokojnie można w 2-3 dni przewieźć ładunek o masie 300-400 ton
        Ja osobiście mimo że rozwijam się dość powolnie to i tak obecnie 1 pełnym kursem zabieram 115’500 drewna i 90’000 kontenerami.
        Jest jeszcze sprawa PG gdzie 1 Shadow 8400 przecież ma 160’000 ładowności i branie ładunku z przetargu o wadze 12’000 czy 22’000 mija się z celem.
        Fajnie że rozwijasz grę i chwała Tobie za to a że czasem coś nie wypali to trudno; od czego są komentarze i sugestie graczy :) ?
        Pozdrawiam.

        • Jak najbardziej podzielam zdanie Kolegi. Do tej pory walczyłem w przetargach na wywrotki i przy reputacji niecałych 25% wygrywałem i wykonywałem na ponad 400 000 kg, a dziś szczęka mi opadła – największy jest na 20 000 kg… Dlatego cieszę się, że uznałeś tę sugestię i wszystko powinno się wyrównać.
          Pozdrawiam

    • Jak dla mnie to tragedia. Mając 3 gwiazdki (ok 40% reputacji) oraz ładowność floty ponad 500t mam cały czas do wyboru przetargi 20-140t. Zlecenia krajowe można trafić większe. Zarówno polowanie na duuużo małych przetargów jak i klikanie w odśwież w poszukiwaniu zleceń nie jest chyba rozsądną zmianą.
      W zasadzie ta zmiana ta wymusza na takich graczach jak ja przystąpienie do spedycji lub podziękowanie za grę.

  3. Zmieniło się, ale też jest niewiele lepiej. Przetargi zaledwie na 50 – 60 ton, są trochę zbyt małe. Ja mam ładowność na wywrotkach ponad 600 ton, więc tego typu przetargi są problematyczne, a pojedyncze zlecenia są również nieco zbyt małe… Poprzednia wersja przetargów była zdecydowanie korzystniejsza.
    Pozdrawiam

  4. Panowie, wszystko pięknie ładnie, ale w tym momencie po co mi są potrzebne 8400 ?? dla PG mam do przewiezienia 50-60t a shadow ma 160t ładowności… poprzednia opcja była dużo lepsza, a przynajmniej jeżeli chodzi o ilość towaru

  5. Jeżeli już zostały podniesione to ja bardzo bym prosił o podniesienie jeszcze bardziej, bo jak dla mnie przewiezienie 100.000kg to nie jest żadne wyzwanie (flota liczy 1.100.000kg). A chyba w przetargach o to chodzi, żeby to było wyzwanie. Takie tonaże to można dawać na zleceniach a nie na przetargach. Nie mówię już o kwotach za przetargi. Już większe kwoty się można spodziewać za zwykłe zlecenia.

    Jakieś 2 dni temu to jeszcze miało ręce i nogi. Za przewiezienie 500.000kg (500km) dostanę 350.000zł. Teraz to próżno szukać takich zleceń dla dwóch gwiazdek. Dziwne, bo takie działania zmuszają ludzi do (jak to już jeden kolega napisał), albo do dołączania do spedycji, albo do zakończenia grania.

      • Dzięki serdecznie za odpowiedź.
        Jak dla mnie powinno to być (znaczy te tonaże i zapłata), dostosowane do gwiazdek i do możliwości danego użytkownika. Czyli powiedzmy:
        1. Dla jednej gwiazdki przedział jest od 10.000kg do 150 tyś kg. – 200 tyś kg.
        2. Dla dwóch gwiazdek przedział jest od 200.000kg do 1.000.000kg.
        Teraz w zależności od ilości udźwigu floty danego przedsiębiorstwa przetargi są dostosowane właśnie do tego.
        I tak samo z innymi gwiazdkami.
        I takie coś chyba zadowalałoby większość użytkowników :)

        Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wysiłki, aby grę poprawić :)

  6. Może to troszke nie na temat przetargów ale czy możecie dołożyć wiecej rodzajów towarów przewożonych przez cysterny .W grze nie ma tak czesto transportowanych towarów przez cysterny w realu jak : glukoza ,koncentrat jabłkowy,pomaranczowy,gruszkowy,czara porzeczka,oleje(palmowy,sojowy,kokosowy,rzepakowy),czekolada,masa kakaowa, smietana luzem,parafina,gliceryna,wazelina.Czy moglibyscie rozdzielic cysterny spożywcze ,przemysłowe i chemiczne.W realu cysterny spożywcze nie mogą wozić oleju napedowego czy kleju a chemiczne soku lub mleka.Z góry dziekuje.

    • Do całego tego zamieszania z przetargami idealnie pasuje powiedzenie „lepsze jest wrogiem dobrego”. Przetargi funkcjonowały całkiem dobrze nikt na nie specjalnie nie narzekał. Nowy gracz jechał na zleceniach gdzie miał tonaż od nie wiele więcej niż zero do 200t. Następnym etapem były przetargi 300-500t. A potem to już zlecenia międzynarodowe i spedycja.
      Było dobrze no ale autor postanowił zrobić lepiej. Co wyszło? Obecnie, i to już po kilku podwyżkach, dla 3 gwiazdkowców mamy przetargi 20-300t (małe!). Do tego nowe pojawiają się raz na dobę! (ok 17-18). Jakby było tego mało dochodzi zamieszanie z informacją o wygraniu przetargu. Czasami jest to prawie natychmiastowe, czasami pól dnia później a termin przetargu wynosi ponad miesiąc.
      Co do wielkości przetargów według mnie powinno to wyglądać następująco:
      1* – od 20t do 200t
      2* – od 100t do 400t
      3* – od 300 do 800t
      4* i 5* – od 500 do 1000t (a może i więcej)
      Oczywiście są to wartości na normalny poziom trudności. Na poziomie trudnym, gdzie okres jeżdżenia jedną czy nawet dwoma skorupami jest nieporównywalnie dłuższy wartości te powinny być o wiele niższe.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>