Speed Beast 8×4

Speed Beast

 

Cena podstawowa: 305 000 zł.

Silnik podstawowy:

  • 730 KM,
  • ładowność: 150 000 kg,
  • spalanie: 63 l,
  • zbiornik paliwa: 470 l,
  • prędkość maksymalna: 55 km/h,

Wersja silnikowa numer 2:

  • cena: + 80 000 zł,
  • 780 KM,
  • ładowność: 170 000 kg,
  • spalanie: 62 l,
  • zbiornik paliwa: 490 l,
  • prędkość maksymalna: 58 km/h

Wersja silnikowa numer 3 „unikat”:

  • cena: + 250 000 zł,
  • 1000 KM,
  • ładowność: 230 000 kg,
  • spalanie: 60 l,
  • zbiornik paliwa: 760 l,
  • prędkość maksymalna: 70 km/h

25 myśli nt. „Speed Beast 8×4

  1. Ale ta prędkość to trochę słaba. Poza tym opcje malowania dodatkowych wzorów to tylko biały i czarny.

    Pierwsze testy drogowe już są zobaczymy czy warto wymieniać 10k ciągników na Bestię.

  2. Dzięki wielkie że nie dałeś mi roboty ;) Szczerze mówiąc to myślałem że będzie lepszy od Shadowa, a jest tylko ciut lepszy… Ogólnie fajny, ale szału nie ma takiego jaki miał być :)

  3. jaka prędkość jest przy wersji 780KM???bo jak dla mnie 80k za 8 kilometrów więcej to sporo:(
    nie każdego początkującego gracza stać będzie na takie udogodnienie .

    • W Shadowie dopłaca się chyba koło 15k zł, a jedzie 1km/h wolniej… Więc nie narzekaj. Zawsze mogło być gorzej.
      A czy każdy początkujący musi jeździć na PG? Na drzewie też można zarobić…

  4. Dlaczego wersja 3 jest tylko unikatem:(? Nie opłaca mi się zmieniać całej floty bo auto ma 10.000kg więcej ładowności a kosztuje prawie 100k więcej. Gdyby 3 wersja była dostępna, wymieniłbym. Trochę się zawiodłem:(

    • dokładnie, teraz najwyżej można rozważać przy kupnie nowych aut do rozbudowywanych miejsc, bo wymieniać 14k wozów się nie opłaca…

      • Jeśli 3 wersja silnika zostanie unikatem nie będę kupował nawet do rozbudowywanych miejsc. Po prostu się nie opłaca bo kupując 5 shadow 8400 zaoszczędzę już za szóste auto i dzięki temu więcej przewiozę bo 5 Beast 8×4 przewiezie mi 850.000kg a 6 shadow’ów przewiezie 960.000kg. Różnica 110.000kg jest bardziej zauważalna niż spalanie mniejsze o 2l i prędkość większa o 2km/h

    • i jeszcze dodam ze ta 3 wersja unikatowa to, hohoho, unikat powinienn byc unikatem ,a nie tym czyms, ta 3 wersja powinna byc dostepna do kupienia normalnie, i jak kogos stac to se to kupi, a unikaty to powinny byc unikaty jakies prawdziwe a nie takie ehhhhhh

  5. rozczarowanie z osiągów i ceny, ale pomijając że jest to ciut dodam ciutt lepsza wersja shadowa to niczym się nie różni, zbiornik paliwa nadal słaby, myślę że większość graczy wolała by nawet słabszą ładowność kosztem spalania i prędkości.

    nie jestem za tym aby autko miało 1kk ładowności prędkość 300km/h
    ale jednak bym wolał może coś w stylu zbiornik koło 600l prędkość jakoś 55/65 ładowność 120k cenka coś koło 500k
    lub zbiornik 600l prędkość kolo 40/50 ładowność kolo 180k cenka koło 400k

    z jednej strony mamy całkiem dobrego shadowa i teraz powinna być opcja albo bierzemy ładowność lecz kosztem prędkości albo prędkość kosztem ładowności

  6. Przecież nikt nie mówił, że ten ciągnik będzie lepszy od Shadowa! Ludzie ogarnijcie się…
    Gdyby się ktoś zastanawiał, czy opłaca się wymieniać Shadowy (160 t) na Beast (170 t), oto kilka liczb dla ułatwienia podjęcia decyzji:

    - złomowanie Shadowa po min: 169 756 zł
    - kupno Beasta w full opcji: 417 550 zł
    ———————————————————–
    różnica: 247 794 zł

    Weźmy teraz zlecenie na 3k km.
    - zapłata za transport Shadowem: 345 600 zł
    - zapłata za transport Beastem: 367 200 zł
    ———————————————————–
    różnica: 21 600 zł

    Więc wymiana Shadowa na Beasta zwróci nam się po 12 kursach.

    To teraz możecie się zastanawiać, czy opłaca się złomować.

  7. czy macie zamiar wprowadzić dodatkowe malowania do reszty aut? Nawet za dodatkową opłatą byłbym skłonny kupować auta z „charakterem” ;)

Odpowiedz na „GhorelAnuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>