Dział Technologiczny i Technologie

Poradnik:

Dział technologiczny miał pojawić się dopiero na nowych światach, jednak po rozmowie z graczami na CB, którzy podsunęli mi takie rozwiązanie (opisane niżej), doszliśmy do wniosku by wprowadzić go na istniejących światach. Będzie to jakaś nowość zarówno dla nowych graczy jak i „weteranów”.

Dział technologiczny będzie odblokowywał co raz to lepsze auta dla graczy, na nowych światach nie będzie można już tylko po uzbieraniu gotówki kupić sobie od razu najlepszego auta, trzeba będzie najpierw wynaleźć odpowiednią technologię.

Jak ta sprawa zostanie rozwiązana na istniejących światach?

A no właśnie tak, że niektórzy z Was oczekują na nowe auto PG i to będzie pierwsze auto które będzie wymagało technologii, te auta które były dostępne do tej pory będą dostępne na starych zasadach, aby nie wprowadzać jakiś niesprawiedliwości dla Was.

Dział technologiczny będzie znajdował się w Budynku Administracyjnym, tam będzie można go rozbudowywać, zalecamy jak najszybsze rozbudowanie go na jak najwyższy możliwy poziom. Dlaczego? To proszę poczytać poradnik :)

Dział pojawi się najpóźniej jutro na S2 – na pozostałych światach wraz z wgraniem poprawek dotyczących aplikacji mobilnej. Termin bliżej nie jest znany.

23 myśli nt. „Dział Technologiczny i Technologie

  1. Dla mnie to troszkę poroniony pomysł – (Delikatnie mówiąc) gdyż jest to symulator transportu a nie budowy maszyn i urządzeń. Jak najbardziej zgodziłbym się z czymś takim w Magazynach: Wózki widłowe, piętrowe miejsca składowe, urządzenia, automatyka itp. choć i to też tak lekko naciągane gdyż wiadomo jak działają takie firmy, gdy mają tylko $ € kupują to coraz nowsze modernizacje magazynów a nie je „Wynajdują” toż to nie jest XIX wiek.

    • To może Pan to potraktować tak jakby wykupywałby Pan modernizację do swoich samochodów. Proszę zauważyć, że dział technologii nie ma żadnych kosztów utrzymania, tylko płacimy za technologie.

  2. Jestem na NIE.
    Ta gra to nie Civilizations, nie ma potrzeby wynajdywania technologii.

    Jeśli mielibyśmy wynajdywać technologię to trzeba by też produkować samochody, a tego gra chyba nie przewiduje. To symulator transportu a nie produkcji maszyn.

    Do produkcji samochodów potrzeba zbudować fabryki, dostarczyć surowce, zatrudnić/wyszkolić ludzi, opracować dział technologiczny. Naprawdę Speedy chcesz w to iść?

    Kiedy doczekamy się urealnienia systemu garażowego i usunięcia tych cen wziętych z sufitu?
    Kiedy doczekamy się rebalansu samochodów? Gdyż obecny system promuje sztampowy rozwój: ksena lub forte ——-> soft fx ——-> ghost/nowy soft XL
    Innego systemu rozwoju nie ma, przynajmniej dla doświadczonych graczy.
    pozostałe ciągniki można wyrzucić na śmietnik już, nikt ich prawie nie używa.

    • Jeśli gracze będą to może kiedyś doczekamy się produkcji.

      Właśnie nigdy się nie doczekamy urealnienia cen, dlatego że rozwój graczy byłby zbyt szybki. Przyzna to każdy gracz który gra już spory kawałek czasu.

      Z tego samego powodu został wprowadzony dział technologii aby gracze musieli korzystać z tych słabych samochodów, a nie od razu szli ścieżką jaka Pan podał. Co więcej technologie będą miały dodatkowe właściwości, a także spowolnienie rozwoju graczy, co może ucieszy graczy „którzy już mają wszystko” i będą musieli się teraz ścigać kto pierwszy osiągnie nowe auto PG, o którym wspomniałem wyżej.

  3. Na zbyt szybki rozwój są inne sposoby.
    Sugerowałem wprowadzenie dodatkowych opłat za winiety i dodatkowo licencję transportu ciężarowego w każdym kraju tranzytowym, co miałoby wymiernie zwiększać koszty podróżowania zależnie od ilości posiadanych pojazdów. Czyli: bogatszy płaci wiecej.
    Można też wprowadzić VAT od dochodu ^^. opcji jest wiele żeby ograniczyć niekontrolowany przyrost pieniędzy u graczy.

    Jeżeli mogę pozwolić sobie na krytykę – to jest to podejście od tzw. ‚dupy strony’. Zamiast zbalansować osiągi i ceny samochodów aby uatrakcyjnić nieschematyczny rozwój to narzuca się graczom w jakiej kolejności jaki pojazd mają kupować.
    Podobnie rzecz ma się z garażami. Zamiast urealnić zyski i wydatki na utrzymanie oraz rozbudowę garaży wprowadza się liniowo rosnące opłaty zależne od wielkości przedsiebiorstwa, które to opłaty sięgają absurdalnych wysokości (patrz – koszt garażu) bez żadnego racjonalnego uzasadnienia.
    Chyba nie tędy droga. Oczywiście zakładając że gra ma być zbliżona do realności, a nie być utopią gdzie np samochody mogą latać. W tym drugim przypadku ja umywam ręce i nie mieszam się w to :)

    • Czyli zamienimy nie realne ceny garaży, na nierealne ceny podatków i winiet? Bo bogatszy musi płacić więcej.

      Proszę pamiętać, że to gra i sam już Pan przytoczył ten sam element gry tylko, wyobraził to sobie na swój pomysł.

      To gra niestety i trzeba czasem zastosować elementy które pozwolą na grę dłużej. Co więcej te technologie mają mieć też inny sens, mianowicie dzięki wyższym auta będą wytrzymalsze. A w przypadku dodatkowych opłat, podatków nie wprowadzimy do gry nic, po za kosztem.

  4. Ależ skąd!
    Ceny winiet i podatków będą jak najbardziej realne.
    Za to ograniczą zysk jednostkowy z jednego pojazdu/kursu co w końcowym efekcie wydłuży rozgrywkę.
    proponowałbym też zróżnicowanie cen/ rosnące ceny napraw przy najdroższych ciągnikach o ile nie zostało to jeszcze zrobione (technologia kosztuje astronomiczne pieniądze, nawet bardziej przy utrzymaniu niż zakupie).

    NIe jestem tu jednak żeby długą polemikę prowadzić, niech inni też się wypowiedzą.
    Ja ze swojej strony podtrzymuję wysunięty wcześniej pomysł nowych garaży, który to temat pozwolę sobie odgrzebać niedługo do ponownego rozpatrzenia.
    Oferuję też wszelką pomoc przy wprowadzaniu pomysłu nowych garaży a także rebalansu samochodów oraz przy testowaniu nowych rozwiązań, na ile tylko starczy mi moich skromnych zasobów czasowych

  5. To może ja też coś napiszę w tym temacie.

    Wydaje mi się, że to kolejny pomysł (po giełdzie i wypadkach), który został wprowadzony pod wpływem emocji, na podstawie rozmowy z graczami na CB (dlaczego nie było tematu do dyskusji na forum?!). A skąd taki pomysł? Ano pewnie część graczy gra również w pewną grę poświęconą pociągom (nie wiem, czy mogę wymienić tutaj nazwę, ale zorientowani wiedzą, o co chodzi), która opiera się na rozwijaniu technologii. Naprawdę musimy tak ‚papugować’?
    Ale skoro już ten dział technologiczny i technologie pojawiły się w CargoTycoon, to niech będzie napisane czarno na białym, jakie KONKRETNIE korzyści będziemy z tego czerpać.
    Speedy, piszesz w poradniku, że „W grze możemy wyodrębnić kilka technologii jakie można rozwijać, dzięki czemu otrzymamy dostęp do lepszych samochodów i nie tylko.” – Co kryje się pod ‚nie tylko’? I w innym miejscu piszesz, że „Dodatkowo niektóre z nich (technologie – przyp.) posiadają wyjątkowe właściwości.” – Jakie te właściwości?
    „Dzięki rozwojowi powyższych technologi nasze auta i naczepy będą miały wydłużoną żywotność, będą mogły osiągąć wyższe przebiegi.” – Chcę wiedzieć konkretnie, jaka jest różnica pomiędzy poziomami poszczególnych technologii.
    Czym różni się ‚karoseria’ na poziomie 3 od ‚karoserii’ na poziomie 4 itd.?

    • Pomysł nie został zrobiony i wymyślony dzięki graczom, dzięki rozmowie z graczami znalazłem sposób jak go wprowadzić na światy istniejące. Bo Dział miał się pojawić dopiero na nowym świecie.

      Skąd takie pomysły? Wielu graczy osiągnęło już wszystko to głównie z myślą o nich jest to wprowadzone, aby mogli ścigać się w rozwoju. A na nowych światach oczekiwania na jakiś samochód może znacznie przedłużyć żywotność graczy w grze, którzy będą musieli grać na aktualnie dostępnych dla nich samochodach. Co urozmaici rozgrywkę.

      Pomysł nie został skopiowany, a jeśli ktoś tak uważa to znajdźmy pierwszą grę która to wymyśliła, a reszta skopiowała.

      Technologie zostaną szczegółowo opisane a wymagania na dany samochód pojawią się na każdym ze światów z osobna bo będą się różnić.

  6. Poziom 9 – 1.000.000.000.000 zł ???

    Trochę Cię poniosła fantazja. Nikt w tej grze nie ma takiej kasy i mieć nie będzie.
    Poza Tobą oczywiście, ale Ty ją sobie dopisałeś. :)

    Cyt. „Dział technologiczny można rozbudowywać w nieskończoność.”
    Poziom 10 – 10.000.000.000.000 zł ?

    Na s4 gram najbardziej aktywnie (poza ostatnimi dwoma / trzema miesiącami), a konto posiadam od 15-09-2013. Do tej pory udało mi się uzbierać (zarobić i nie wydać, bo wszystko mam już rozbudowane na 100%) 293.012.965.152 zł.
    Jakim cudem Ci ludzie mają uzbierać taką kasę, aby wynajdywać te „technologie” ???

    Z cen na wyższych Poziomach też zjedźcie przynajmniej o PÓŁ.

    // Pozwoliłem sobie edytować komentarz.
    // speedy

    • To są poziomy Działu Technologicznego, owszem końcowe poziomy są bardzo drogie, jednak nikt nie musi tego rozbudowywać do tych poziomów, w poradniku pisze że kolejne poziomy tego Działu przyśpieszają rozwój technologii, więc rozbudowa nie jest koniecznością.

      Natomiast ceny technologii nie są już wysokie, podam przykład że suma kosztów poniesionych aby wszystkie technologie mieć na 10 poziomie (ten poziom zapewnia wszystkie aktualne auta) to koszt trochę ponad 6 mld zł.

  7. W jednej grze w którą grałem też była taka zmiana (podobna), po dwóch dniach przestałem w nią grać, bo to już nie była stara dobra gra tylko przekombinowana.
    Z tego co czytam większości osobą się też ten pomysł nie podoba.

    Za duża zmiana jak dla mnie, na nowe światy może sobie być, ale obecne niech zostaną takie jakie są.

    • Nic się nie zmieni w dotychczasowej rozgrywce, tylko nowe auta będą posiadać technologie, więc będzie można całkowicie zostać przy swoich ulubionych autach i grać jak do tej pory.

Odpowiedz na „NevadaaAnuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>