Kierowcy – zmiany, aktualizacja

Postanowiliśmy dokonać kilku zmian aby kierowcy stali się bardziej wartościowi

  1. Doprecyzowanie Dużej Gwiazdki, teraz pojawia się dopiero w momencie gdy kierowca zdobędzie maksymalne umiejętności, dlatego jeśli jacyś kierowcy nie posiadali 100% umiejętności to chwilowo mogą stracić dużą gwiazdkę i w trasie ponownie ją uzyskać. Dodam, że kierowcy nic nie stracili, to tylko „przesunięcie przedziału” pokazywania Dużej Gwiazdki.
  2. Zmiana szkoleń, od teraz kierowca może zdobyć na szkoleniu umiejętności do dwóch Gwiazdek. Czyli Trzecią, Czwartą i Dużą gwiazdkę trzeba zdobyć w trasie. Jeśli świat jest młodszy niż pół roku. Jeśli świat ma ponad pół roku, kierowcy na szkoleniach mogą zdobyć trzy gwiazdki na samych szkoleniach.

9 myśli nt. „Kierowcy – zmiany, aktualizacja

  1. Według mnie ta zmiana jest na minus, od teraz początkowi gracze będą mieli pod górkę. Czy w normalnym życiu jakiś kierowca musi przyrechać kilka tysięcy kilometrów by brać zlecenia powrotne? To pytanie jest krótką puentą wady tej aktualizacji…

    • Wołają o kierowców nowi bo za długo szkolenie ich kosztuje i nie stac ich na wyszkolenie od razu kilku kierowców na 4g.
      Według mnie to za duża zmiana w szkoleniach kierowców, nowi juz nie bardzo będą chcieli grać a starzy nie za bardzo oddawać zbędnych kierowców dla młodych graczy.

  2. Za miast tego pomysłu jak już chcesz utrudniać to lepiej zrobić coś takiego gracz który zwalnia pracowników z 4 i 5 gwiazdkami to ci kierowcy tracą umiejętności i pozostaje im 3 Gwiazdki ,to zakończy sie temat wymiany kierowców miedzy graczami.Nie powiem pomogło mi to znacznie przyspieszyć rozwój, bo dla początkujących to znaczna pomoc .

Odpowiedz na „Misiek76Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>