20 myśli nt. „Konwoje – część 3

  1. nie lepiej zaczac od lepszych modeli bo kto wymieni np.beasty na huragany? jesli ktos ma garaze zdolne zmienic na konwojowe to raczej huraganami nie jezdzi.jesli chodzi o starsze swiaty to raczej nikt nie zmieni .beasty i aktro to minimum zeby kogos zachecic choc kazdy model powinien miec konwoj

  2. Z tego co zobaczyłem na dzień dzisiejszy pomysł z konwojami odstrasza a nie zachęca człowieka to zmiany taboru na konwój. Więcej badania więcej pieniędzy więcej wszystkiego… Jeżeli dobrze rozumuje Te nowe wóz z DT to auto konwojowe.
    Auto konwojowe ma by jedno czyli (przykład z zwykłego ciągnika)
    jego tonaż z najlepszego silnika ma być: 3 744 800 kg / A 150 „konewek” ma tonaż 4 200 000 kg więc jesteśmy w plecy 455 200 kg i 35 dni… nawet XT w grupie (150) ma większy tonaż niż ten drogi jak tona diamentów konwój. Gdzie tutaj logika i zachęcenie gracza do wymiany taboru?

    • Ogólnie jeden Konwój ma mieć ładowność równą „maksymalna liczba miejsc + 1″.

      Co do „konewek” a może powstaną eventowe Konwoje „Konewek”? I co wtedy ?

  3. Co jak co ale aktualne dane (które już znikły) nie zachęcają człowieka do inwestycji w konwój… Ja osobiście i nie tylko wole zostać przy wozach.

  4. Witam
    Moim zdaniem cena za te ciagniki jest zbyt zaporowa, przeliczając zakup 150 actrosów + 150 naczep a jeden ciagnik który wart jest 200 000 000 to zbyt kosmiczna cena a gdzie reszta

  5. ja myślę że konwojowe auta muszą być takie jak pojedyncze do wyboru a w pierwszym strzale z wyzszej półki ,bo głównie bedą wymieniac gracze ktorzy maja garaze w wiekszosci na full a wtedy nie jeżdzą byle huraganem.Jesli mam aktro i konvertiki to nie zmienie na konwój ksen czy ghosty bo to nie mialoby sensu i konwoje nie mialy by sensu.bez problemu zmienie na konwoj ale tylko takich samych jak posiadam lub lepszych bo innej opcji nie ma.A jesli beda eventy to konwojowe również musza być np..konvertiki lub beasty z powiekszoną ładownoscia. w innym przypadku nie bedzie zamian i serwer sie nie zwolni i dalej bedzie jaak jest.Poza tym obiło mi sie o ucho ze konwojowa ładownośc ma być wieksza o 2%

  6. no tak koszty wymiany bedą duze na poczatku myślałem ze to bedzie prosta zamiana na konwoj nakupowalem aktro i teraz trzeba bedzie nówki zlomowac zeby na konwoj zamienic bo przeciez nikt takiego nie kupi a zwlaszcza kilkanascie tysiecy sztuk.to bedzie wielkie marnotrawstwo ha ha

  7. Cześć Speedy :)
    Takie małe techniczne pytanie mam.
    Mam garaż PG zamieniony na konwojowy, o ładowności 25,066 tyś.ton. Biorę 2 zlecenia do jednego miasta. Jedno jest na 14,950 tyś.ton, drugie na 10,050 tyś. ton. Co daje łącznie 25,000 tyś.ton. czy będzie możliwość podzielenia konwoju na dwie części, tak by wysłać oba zlecenia jednocześnie, czy też cały konwój pojedzie na jedno zlecenie, a po powrocie dopiero na drugie?

    • Niestety nie będzie można jego podzielić. Konwój będzie działał tak jak normalne auto, tylko z dużą ładownością.
      A więc w tej sytuacji:
      - trzeba będzie szukać dla Konwojów dużych zleceń,
      - wysyłać auta z pobliskich garaży,
      - łączyć zlecenia,

      Takie sytuacje że trzeba wysłać auta „na pół pusto” zdarzają się non stop :), tutaj tylko skala się przesunie.

Odpowiedz na „StawroSAnuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>