Zapraszamy wszystkich chętnych na beta testy nowego serwera – S6.
Testy potrwają około dwóch tygodni, po czym serwer zostanie zamknięty a konta usunięte.
Zmiany:
- Ceny garaży - link.
- Ceny miejsc w garażach – link.
- Dział technologiczny – link.
- Technologie – link.
- Ceny budynku administracyjnego – link.
Konta można zakładać tylko po przez portal.
Pograłem sobie kilka dni na S6 i pozwolę zamieścić tutaj moje przemyślenia. Generalnie koncepcja z rozwijaniem technologii fajna ale obawiam się ze nie w tej formie jaka istnieje na S6. Dlaczego ?
1. Samochody nie są lepsze tylko takie same a dostęp do nich jest ograniczony od samego początku. Mamy bez technologii tylko kontener o pojemności 1400 kg. Żeby mieć możliwość zakupu innego samochodu ( mam na myśli auta o pojemności 5300) potrzebujemy Działu technologicznego!
2. Zakup kolejnego auta jest możliwy po :
– zarobieniu na BA – 1000 zł – 20 min
– zarobieniu na DT – 5000 zł – 24 godziny
– zarobieniu na technologię – 47000 – 47 godzin
( karoseria, skrzynia biegów, chłodnica, zawieszenie, silnik wysokoprężny)
– zarobieniu na nowy lepszy samochód – 35000
3. Podsumowując potrzebujemy 88 tyś i minimum 3 dni żeby zostać szczęśliwym właścicielem autka o pojemności zawrotnej 5300kg. A co dalej ?
Nie wiem może jestem wyjątkiem i nie bawi mnie klikanie „na pusto” . Jak dla mnie lepszym wyjściem i bardziej logicznym uzasadnieniem DT byłoby przerobienie dostępu do samochodów wykorzystując DT w trochę inny sposób. A mianowicie:
– wszystkie samochody są dostępne od razu ale tylko w opcji podstawowej ( np. First Combo – 15000 zł, 2800 kg, 12l/100km, 80km/h, 200l zbiornik)
– wymyślenie technologii na wymaganym poziomie (karoseria, skrzynia biegów, chłodnica, zawieszenie, silnik wysokoprężny) pozwoliłoby na poprawę parametrów samochodu w warsztacie ( wymyślasz silnik – montujesz go – masz 90 km/h , wymyślisz karoserie dołoży to np dodatkowe 1200kg do tonażu dodatkowo zawieszenie i masz 5300 w sumie). Oczywiście koszt poprawy parametrów u mechanika wyrówna różnicę w cenie wersji podstawowej i wersji wymaksowanej ( 20000) ale rozbite „na raty” nie zaboli
Sugerowałbym nawet poprawienie maksymalnych parametrów od tych obecnie dostępnych poprzez ustawienie technologii dla pojazdu tak aby np. 1 lvl wyżej niż wymagany w tej chwili dawał 20-30% poprawę obecnie maksymalnych osiągów. No i oczywiście ograniczenie technologii do zaimplementowania żeby nie okazało się że „biedne” Combo z wsadzonymi nowinkami technicznymi na 20 lvl pędzi 300/h z 100000 ładunku:).
Wydaje mi się że wtedy byłaby logika i logiczny sens w rozwijaniu technologii bo w tej chwili raczej tego nie widzę.
Speedy daj wszystkim ciastko po kawałku a nie cały tort w jakiejś odległej przyszłości
Mam nadzieję że zgodzicie się z moim sposobem myślenia
Misiek Misior Misiorny
1. Pisze Pan, że auta są te same nawet po rozwoju technologii, nie są te same bo otrzymuje Pan auto które ma ładowność 5300 kg a nie 1400 kg (to porównanie samej ładowności). A to, że pisze Pan, że są takie jak na przykład na S4, to kwestia zupełnie inna. Właśnie chodzi o to by było ciekawiej.
3. Widziałem gracza który już po 36 h grania zarobił 90 000 zł więc jak widać nie dla wszystkich to kwestia 3 dni.
Ja uważam, że było błędem dawanie wszystkich aut, od razu na poprzednich światach.
Świetnie że zarobił już 90 tys ale czy wymyślił w tym czasie technologię ? To nie jest kwestia kasy tylko technologii:) Jak zresztą zostało to już chyba ustalone na S6 CB
Witam.
Zarobienie pieniędzy na początku to nie problem, sam zarobiłem już 90000 i mam zbadane 3 technologie i jestem w trakcie 4 a serwer S6 jest czynny dopiero od 2 dni i nie widzę w tym żadnego problemu.
Ja natomiast miałbym sugestię urozmaicenia wymagań co do pojazdów odnośnie technologii o ile jest to technicznie możliwe. O co chodzi:
- First Scorpio – brak technologii, tak jak jest obecnie ponieważ nie możemy wybrać lepszego wyposażenia – tu bez zmian
– First Combo – tutaj u dealera mamy 4 wersje wyposażenia i tutaj chciałbym już wprowadzić podziały:
* wersja 100KM wymagałaby tylko technologii zawieszenie ponieważ ładowność jest większa od First Scorpio
* wersja 110 KM wymagałaby technologii zawieszenie i chłodnica ponieważ moc i ładowność jest większa niż w wersji 100KM
* wersja 150KM wymagałaby technologii zawieszenie, chłodnica i karoseria (analogicznie do poprzednich wersji)
* wersja 220 KM wymagałaby technologii zawieszenie, chłodnica, karoseria, skrzynia biegów i silnik wysokoprężny (najlepsza wersja z najmocniejszym silnikiem i największą ładownością)
Mam nadzieję, że napisałem to przejrzyście i każdy zrozumie o co mi chodzi.
Oczywiście analogicznie dla reszty pojazdów.
Właśnie jakieś 30 minut temu rozmawialiśmy na CB, o tym żeby każdy kolejny silnik wymagały dodatkowej technologi jakiejś Nie tak dokładnie jak Pan opisał, ale jest już pomysł na to
Tak przy okazji 2 rzeczy
1. Zniknęło moje testowe konto – nick krisbe1
2. Kiedy można spodziewać się startu s6?
Konto nie może zniknąć.
Gdzie Panu zniknęło na portalu?
nie mam opcji logowania, tylko na s5, w sumie to nieważne
jak wystartuje s6 na poważnie to założę nowe