Otwarte beta testy S6

Zapraszamy wszystkich chętnych na beta testy nowego serwera – S6.

Testy potrwają około dwóch tygodni, po czym serwer zostanie zamknięty a konta usunięte.

Zmiany:

  • Ceny garaży - link.
  • Ceny miejsc w garażach – link.
  • Dział technologiczny – link.
  • Technologie – link.
  • Ceny budynku administracyjnego – link.

Konta można zakładać tylko po przez portal.

8 myśli nt. „Otwarte beta testy S6

  1. Pograłem sobie kilka dni na S6 i pozwolę zamieścić tutaj moje przemyślenia. Generalnie koncepcja z rozwijaniem technologii fajna ale obawiam się ze nie w tej formie jaka istnieje na S6. Dlaczego ?
    1. Samochody nie są lepsze tylko takie same a dostęp do nich jest ograniczony od samego początku. Mamy bez technologii tylko kontener o pojemności 1400 kg. Żeby mieć możliwość zakupu innego samochodu ( mam na myśli auta o pojemności 5300) potrzebujemy Działu technologicznego!
    2. Zakup kolejnego auta jest możliwy po :
    – zarobieniu na BA – 1000 zł – 20 min
    – zarobieniu na DT – 5000 zł – 24 godziny
    – zarobieniu na technologię – 47000 – 47 godzin
    ( karoseria, skrzynia biegów, chłodnica, zawieszenie, silnik wysokoprężny)
    – zarobieniu na nowy lepszy samochód – 35000
    3. Podsumowując potrzebujemy 88 tyś i minimum 3 dni żeby zostać szczęśliwym właścicielem autka o pojemności zawrotnej 5300kg. A co dalej ?
    Nie wiem może jestem wyjątkiem i nie bawi mnie klikanie „na pusto” . Jak dla mnie lepszym wyjściem i bardziej logicznym uzasadnieniem DT byłoby przerobienie dostępu do samochodów wykorzystując DT w trochę inny sposób. A mianowicie:
    – wszystkie samochody są dostępne od razu ale tylko w opcji podstawowej ( np. First Combo – 15000 zł, 2800 kg, 12l/100km, 80km/h, 200l zbiornik)
    – wymyślenie technologii na wymaganym poziomie (karoseria, skrzynia biegów, chłodnica, zawieszenie, silnik wysokoprężny) pozwoliłoby na poprawę parametrów samochodu w warsztacie ( wymyślasz silnik – montujesz go – masz 90 km/h , wymyślisz karoserie dołoży to np dodatkowe 1200kg do tonażu dodatkowo zawieszenie i masz 5300 w sumie). Oczywiście koszt poprawy parametrów u mechanika wyrówna różnicę w cenie wersji podstawowej i wersji wymaksowanej ( 20000) ale rozbite „na raty” nie zaboli :)
    Sugerowałbym nawet poprawienie maksymalnych parametrów od tych obecnie dostępnych poprzez ustawienie technologii dla pojazdu tak aby np. 1 lvl wyżej niż wymagany w tej chwili dawał 20-30% poprawę obecnie maksymalnych osiągów. No i oczywiście ograniczenie technologii do zaimplementowania żeby nie okazało się że „biedne” Combo z wsadzonymi nowinkami technicznymi na 20 lvl pędzi 300/h z 100000 ładunku:).
    Wydaje mi się że wtedy byłaby logika i logiczny sens w rozwijaniu technologii bo w tej chwili raczej tego nie widzę.
    Speedy daj wszystkim ciastko po kawałku a nie cały tort w jakiejś odległej przyszłości :)
    Mam nadzieję że zgodzicie się z moim sposobem myślenia :)
    Misiek Misior Misiorny

  2. 1. Pisze Pan, że auta są te same nawet po rozwoju technologii, nie są te same bo otrzymuje Pan auto które ma ładowność 5300 kg a nie 1400 kg (to porównanie samej ładowności). A to, że pisze Pan, że są takie jak na przykład na S4, to kwestia zupełnie inna. Właśnie chodzi o to by było ciekawiej.
    3. Widziałem gracza który już po 36 h grania zarobił 90 000 zł więc jak widać nie dla wszystkich to kwestia 3 dni.

    Ja uważam, że było błędem dawanie wszystkich aut, od razu na poprzednich światach.

  3. Świetnie że zarobił już 90 tys ale czy wymyślił w tym czasie technologię ? To nie jest kwestia kasy tylko technologii:) Jak zresztą zostało to już chyba ustalone na S6 CB :)

  4. Witam.
    Zarobienie pieniędzy na początku to nie problem, sam zarobiłem już 90000 i mam zbadane 3 technologie i jestem w trakcie 4 a serwer S6 jest czynny dopiero od 2 dni i nie widzę w tym żadnego problemu.

    Ja natomiast miałbym sugestię urozmaicenia wymagań co do pojazdów odnośnie technologii o ile jest to technicznie możliwe. O co chodzi:
    - First Scorpio – brak technologii, tak jak jest obecnie ponieważ nie możemy wybrać lepszego wyposażenia – tu bez zmian
    – First Combo – tutaj u dealera mamy 4 wersje wyposażenia i tutaj chciałbym już wprowadzić podziały:
    * wersja 100KM wymagałaby tylko technologii zawieszenie ponieważ ładowność jest większa od First Scorpio
    * wersja 110 KM wymagałaby technologii zawieszenie i chłodnica ponieważ moc i ładowność jest większa niż w wersji 100KM
    * wersja 150KM wymagałaby technologii zawieszenie, chłodnica i karoseria (analogicznie do poprzednich wersji)
    * wersja 220 KM wymagałaby technologii zawieszenie, chłodnica, karoseria, skrzynia biegów i silnik wysokoprężny (najlepsza wersja z najmocniejszym silnikiem i największą ładownością)

    Mam nadzieję, że napisałem to przejrzyście i każdy zrozumie o co mi chodzi.
    Oczywiście analogicznie dla reszty pojazdów.

    • Właśnie jakieś 30 minut temu rozmawialiśmy na CB, o tym żeby każdy kolejny silnik wymagały dodatkowej technologi jakiejś :) Nie tak dokładnie jak Pan opisał, ale jest już pomysł na to :)

Odpowiedz na „krisbeAnuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>