Trasa zlecenia – zmiana danych w czasie rzeczywistym

Forum pomysły graczy

Trasa zlecenia - zmiana danych w czasie rzeczywistym

Teraz będę robił listę z autami, która będzie się wysuwała poniżej.

Jednak nie wiem czy zrobić tylko modele jakie mamy w garażu czy wszystkie konkretne samochody. Pierwszy sposób nie uwzględniałby aut po tuningu.

6 myśli nt. „Trasa zlecenia – zmiana danych w czasie rzeczywistym

  1. A nie można tego zrobić poprzez listę aut znajdujących się w danym garażu tak aby parametry pojazdów nawet po tuningu (zmniejszone spalanie itp) importować po zaznaczeniu systemowo do obliczeń pod mapką? Jeśli spalanie i ładowność auta ma być wpisywana ręcznie to nie ma sensu robić listy bo do niczego się nie przyda.

  2. Hmmm powiem szczerze, że to pół roboty bo za chwilę będzie ktoś kto marudzi że ma inne normy i albo musi dawać standardowe albo wbijać ręcznie czyli wprowadzisz połowiczne rozwiązania. Norm tuningowych nie ma aż tak wiele więc nawet zakładając, że ktoś ma wszystkie auta we flocie jakie są dostępne a każde z nich stuningowane osobno to za pomocą selektora rodzaju pojazdu ograniczysz linie do kilkunastu więc nie będzie się rozwijać lista na np. 150 pozycji.
    Mapka pojawia się pod ZLECENIAMI a szukając zleceń nie szukamy ich dla wszystkiego co nam stoi w garażu tylko konkretnego rodzaju pod konkretny ładunek (kontener, pg itp ) więc można dać też selektor bez opcji „pokaż wszystkie” i problem z mega ilością lini rozwiązany!

Odpowiedz na „SpeedyAnuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>