Wypadki aut w grze

Skrypt mający na celu powodowanie wypadków w grze został poprawiony.

Aktualnie testowany na s0 i s1, ale powinien się szybko znaleźć na pozostałych światach.

Kilka spraw technicznych:

  • auto które ulegnie wypadkowi, nie nadaje się do naprawy, kiedyś postaram się dorobić „drobniejsze” uszkodzenia, typu strata lusterka, aby można było tylko zapłacić dodatkową fakturę za zakup nowego itp,
  • po wypadku ciągnik jest holowany do garażu którego wracał, następnie trzeba go zezłomować,
  • za holowanie samochodu musimy zapłacić fakturę 12 zł/km, tylko za odległość jaka pozostała do garażu powrotnego.

Jak zapobiegać wypadkom?

  • wysokie umiejętności i morale kierowców zmniejszają szansę na spowodowanie incydentu,
  • nowsze samochody (z małym przebiegiem) są mniej narażone na to zdarzenie,

21 myśli nt. „Wypadki aut w grze

  1. Wszystko fajnie Speedy. Jak piszesz, im wyższe morale i umiejętności kierowcy oraz nowszy tabor, tym mniejsze prawdopodobieństwo, że będzie wypadek.
    To wytłumacz mi tylko jedno. Świeżo zatrudnieni kierowcy, wyszkoleni do 3 gwiazdek, zestawy nówki sztuki i po 4 dniach kierowcy mają już „cienkie” uśmieszki, a pewnie za kolejne 4 dni będą już ciężko zmęczeni. Kiedyś, nawet kierowca z jedną gwiazdką „wytrzymywał” miesiąc, nim zaczął wykazywać oznaki zmęczenia. Kierowcy z pięcioma gwiazdkami byli „prawie nie zniszczalni”. Miało się pewność, że dając im urlop raz na 3-4 miesiące, będzie się miało pewność, że nie zejdą do poziomu „ciężkiego” zmęczenia.

    • dasz,rade :)
      przy obecnych aktualizacjach gdzie wprowadzane jest multi złomowanie i podpinanie,wysłanie kilku tysięcy kierowców na urlop to pikuś :)

  2. 1. Z tym morale to może być problem, bo od pół roku ani jeden kierowca nie był na urlopie. A utrzymywać u 40k kierowców zadowolenie na wysokim poziomie jest nie wykonalne.
    2. Przebiegi taboru też raczej nie są niskie.
    3. 12 zł/km ? ciekawe co będzie przy moich trasach na min 16k km…
    To już wygodniej by mi było to auto porzucić niż zapłacić 200k zł od sztuki za hol.

    Od początku byłem na NIE… no ale cóż.

  3. Raczej w związku z wprowadzeniem wypadków w grze, przydałby się Urząd Pracy zagranicą w każdym mieście. By można było za w czasu szkolić kierowców i mieć na podmiany.

  4. co ma przebieg do wypadków jesli auta sa regularnie remątowane to mozna nimi kilka baniek zrobic . pomysł troche bez sensu chyba najpierw powinienes popracowac nad tym a ndopiero potem wprowadzac to w zycie

  5. Moim zadaniem nie powinien przebieg być przyczyną wypadku tylko stan techniczny pojazdu, a co z ubezpieczeniem ?? Może jakiś autocasco na pokrycie holowania.

  6. Decyzja trochę pochopna brak UP za granicą,powinna być możliwość naprawy samochodu,mażliwość wykupu AC na pokrycie holowania lub holowanie własnym sprzetem,

  7. holowanie auta na kilka tysięcy km… Utrzymaj morale kierowców… Dobre dla graczy do 100 aut na rasach do 1k km. Auto powinno być holowane do najblizszego złomowiska, bo po jaką … ma wracać do swojego garazu? Do tego wprowadź może ubezpieczenia AC? Zresztą jakie to będą wypadki – wpadniecie do rowu, czy z innymi graczami na tej trasie? To drugie byłoby ciekawsze. I faxy powinny przychodzić z np. ubezpieczalni, a nie systemu, bo przy kasowaniu na raz kilku tysięcy faxów raczej ciezko będzie znaleźć uszkodzone auto (mam nadzieje że pomyślałeś wczesniej o tym :)

  8. wprowadzacie wypadki aut a taki pomysł jak przyczepa do solówki to nikt nie wpadnie… albo ładunki które nijak mają sie do ładownosci pojazdu albo za mało albo za duzo o 500 kg. koledzy dobrze mowi ac do samochodu i złomowanie od razu a nie holowanie do garzau bo niby po co jak auta sie i tak nie da sie naprawic!

    • Jak zrobisz wypadek to zostawiasz auto na autostradzie np? Zgarniasz kasę i każesz komuś jechać po auto niech sobie weżnie i przywiezie na złom? Czy może wzywasz lawetę, holujesz czy to do siebie czy mechanika i później dopiero pobierasz odszkodowanie i remontujesz lub sprzedajesz? Trochę logiki …. jakby tak było że nie trzeba holować do garażu to powinni zrobić coś takiego jak zablokowana droga przez wrak i tyle nikt by nie mógł przewozić towarów :)

  9. Cytat : „wysokie umiejętności i morale kierowców zmniejszają szansę na spowodowanie incydentu,
    nowsze samochody (z małym przebiegiem) są mniej narażone na to zdarzenie” . Nie zgadzam się z Tobą. Nowy Eiko Ghost (kupiony w sobotę), 2-óch 5 gwiazdkowych kierowców na wozie, wypoczętych, zadowolony. Za wóz nie zdążyłam jeszcze po zakupie zapłacić OC i co – wypadek wóz do kasacji. Rozumiem – wypadki na wozach świecących na czerwono czy choćby na żółto, gdzie kierowcy są na zdechnięciu i pomęczeni. Ale tak … miałam zadać sobie trud zezłomowania wozów i zakup nowych, zmiany kierowców na zadowolonych. Ale … udowodniłeś mi, że nie warto. „Stare” wozy=mniejsza strata ;). Ja wypadków w tej grze nie chciałam. Jeżeli już mają być to nie na takich warunkach.

  10. Wypadki powinny zostać dopracowane. Samochody po wypadku muszą dać się naprawić! Nie powinno do nich dochodzić jeżeli samochód ma stan ” na zielono”
    i zadowolonych kierowców, nie zależnie od ilości gwiazdek wyszkolenia.

  11. Pingback: Wypadki – aktualizacja | Blog CargoTycoon

Odpowiedz na „kierowcaAAnuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>