szkoda ze to bedzie PG bo jesli by to byl samochod do ogulnych ladunkow to jestem za ale nie tworzcie kolejnego PG proponuje zrobic jak w relu sa samochodyniewiem jak sie nazywaja ale np chakowce albo smieciarki cos w tym stylu to bylo by super
Nie wiem czym się sugerowałeś ale fizycznie jest coś takiego niemożliwe, jakbyś zrobił tak długą felgę to od samych drgań (bez ładunku) ona musi pęknąć. Jednym słowem, jak bęben wystaje ze śrubami, znaczy że jest to oś pojedyncza.
na zdjeciu jest zupełnie inne podwozie. koło na trzeciej ostatniej powinno być pojedyńcze. uważam ,że mógł by to być pojazd niekoniecznie do PG. są przyczepy podkontenerowe gdzie wymagany jest ciągnik o większej liczbie osi. Ostatnia oś wleczona przenosi dodakowe obciążenie. Ogólnie projekt jest dobry.
A może to będą jakieś wypasione które się nie będą tak szybko psuły, kabina z łóżkiem dzięki czemu kierowcy będą dłużej się cieszyć swoim zadowoleniem.
Co by nie planowali zapewne tanie nie będzie.
169 v1 -pg to 169v2 pewnie normalny, albo będzie jeszcze dodatkowo jakaś nowa naczepa co jeszcze nie ma.
nadal jest to mini autobus, mozna by troche drzwi wydlużyć bo sa trache małe jesio 1 kwestja czy gril badz jego wyglad nie jest zastrzezony przez pewna firme samochodowa?
ile bedzie miec ladownosci ?
Proponuje by poprawic boczna oslone przy tylnich kolach.. Wyglada to tak jakby wchodzila ona pomiedzy kola.. Ogolnie projekt super!
powiedz że to pg przynajmiej 30000 więcej
szkoda ze to bedzie PG bo jesli by to byl samochod do ogulnych ladunkow to jestem za ale nie tworzcie kolejnego PG proponuje zrobic jak w relu sa samochodyniewiem jak sie nazywaja ale np chakowce albo smieciarki cos w tym stylu to bylo by super
A co byś przewoził śmieciarką?
Czy aby na pewno na ostatniej osi powinien być bliźniak z „wystającym” bębnem? Ciekawi mnie jak jest umocowane wewnętrzne koło…
Sugerowałem się jednym ze zdjęć takiego olbrzyma (Scania) i tak właśnie te 3 osie wyglądały
http://c.wrzuta.pl/wi7676/6d63d12d000613885007fa3a/scania_r580_longline
3-cia oś (oceńcie sami)
Tylko, że na zdjęciu są osłony i tego nie widać ale ta ostania oś ma koła pojedyńcze, skrętne a w prototypie są bliźniaki.
to może zamienić miejscami 1 i 3 tylną oś, i wtedy będą 2 pierwsze osie skrętne, jak na zdjęciu:
http://farm9.static.flickr.com/8253/8710057667_7b1994a37a.jpg
Nie wiem czym się sugerowałeś ale fizycznie jest coś takiego niemożliwe, jakbyś zrobił tak długą felgę to od samych drgań (bez ładunku) ona musi pęknąć. Jednym słowem, jak bęben wystaje ze śrubami, znaczy że jest to oś pojedyncza.
na zdjeciu jest zupełnie inne podwozie. koło na trzeciej ostatniej powinno być pojedyńcze. uważam ,że mógł by to być pojazd niekoniecznie do PG. są przyczepy podkontenerowe gdzie wymagany jest ciągnik o większej liczbie osi. Ostatnia oś wleczona przenosi dodakowe obciążenie. Ogólnie projekt jest dobry.
dla mnie pierwsza wersja byla ladniejsza
A może to będą jakieś wypasione które się nie będą tak szybko psuły, kabina z łóżkiem dzięki czemu kierowcy będą dłużej się cieszyć swoim zadowoleniem.
Co by nie planowali zapewne tanie nie będzie.
169 v1 -pg to 169v2 pewnie normalny, albo będzie jeszcze dodatkowo jakaś nowa naczepa co jeszcze nie ma.
obie wersje to to samo auto tylko na różnych etapach projektu
A mi to wygląda na pojazd Pomocy drogowej, idealnie mi te projekty pasują do tego.
powiem krutko v2 ladniejsza niz 1 mniej bajerów z przodu i odrazu oko cieszy, a „wiejski tuning” nie jest tu potrzebny :] pozdro all
nadal jest to mini autobus, mozna by troche drzwi wydlużyć bo sa trache małe jesio 1 kwestja czy gril badz jego wyglad nie jest zastrzezony przez pewna firme samochodowa?