Dodaliśmy możliwość ulepszania zwykłych ciągników (unikatów) do Konwojów.
Warunki jakie trzeba spełnić są takie samej jak w przypadku normalnego ulepszania.
4 myśli nt. „Ulepszanie ciągników do Konwojów”
Czyli kupuje konwój za 1500 czeków ale tracę unikat. Przecież takie same konwoje są do kupienia za taką samą ilość czeków w Weekendy. Więc gdzie interes ??
Nie. Zamieniasz na najlepszy unikat jaki aktualnie jest dostępny i on nie kosztuje 1500 czeków tylko nowy w sklepie kosztuje około 3000 czeków (w promocji). Proszę patrzeć na silniki
Skoro można zrobić to z unikatami, to dlaczego nie można zamieniać zwykłych ciągników na zwykłe konwoje ? Ta sama zasada powinna obowiązywać. Po co złomować i kopować konwój, skoro można zostawić jedna sztukę w garażu, zmienic go w konwojowy i dokonać wymiany ciagnika na konwój za stosowną opłątą ?
Bo jest wiele zależności, np. jak różne modele samochodów w garażu (itp, które komplikują proces), a teraz są już przecież opcje multi złomowania które naprawdę nie zajmują wiele czasu.
A co innego jest zamiana „Unikatowego ciągnika” do „Platynowych kart jako Konwój Unikatowy”
Czyli kupuje konwój za 1500 czeków ale tracę unikat. Przecież takie same konwoje są do kupienia za taką samą ilość czeków w Weekendy. Więc gdzie interes ??
Nie. Zamieniasz na najlepszy unikat jaki aktualnie jest dostępny i on nie kosztuje 1500 czeków tylko nowy w sklepie kosztuje około 3000 czeków (w promocji). Proszę patrzeć na silniki
Skoro można zrobić to z unikatami, to dlaczego nie można zamieniać zwykłych ciągników na zwykłe konwoje ? Ta sama zasada powinna obowiązywać. Po co złomować i kopować konwój, skoro można zostawić jedna sztukę w garażu, zmienic go w konwojowy i dokonać wymiany ciagnika na konwój za stosowną opłątą ?
Bo jest wiele zależności, np. jak różne modele samochodów w garażu (itp, które komplikują proces), a teraz są już przecież opcje multi złomowania które naprawdę nie zajmują wiele czasu.
A co innego jest zamiana „Unikatowego ciągnika” do „Platynowych kart jako Konwój Unikatowy”