4 myśli nt. „Unikatowe naczepy – wszystkie typy

  1. Ja mam taką kwestię czysto ekonomiczną do tego jak zostały zrobione procenty na naczepach. Moim zdaniem naczepy i ich procent nie powinny być roznicowane. Zobacz jak to wygląda z czysto ekonomicznego punktu widzenia. Aktualnie konwój unikatowy za 3 tyś czeków w promocji daje na s7 13kt a na pg 60kt. I to są proporcje które zostały ustalone w ramach różnic w tonazu. Tyle że wprowadzenie różnic na naczepach spowodowało ich zachwianie i daje przewagę po stronie towarów nie pg. Jeśli za 3tys czeków kupię 3 naczepy np kontener to uzyskam wzrost ładowności na poziomie 19,,5 kt versus kupno nowego unikatowego konwoju czyli zyskuje 6.5 kt. Robiąc to samo dla pg mam stratę. Za 3 tyś czeków uzyskuje dla 3 konwoji wzrost ładowności na poziomie 45kt więc po co mi nowe naczepy skoro lepiej w tej cenie kupić konwój 60kt . Jeśli celem był wzrost rentowności dla towarów innych niż pg to ok. Jeśli miała być zachowana dotychczasowa relacja pg vs pozostałe towary to zostało to zachwianie znacząco.

    • A takie pytanie, co daje Ci ta przewaga że PG może zabrać więcej? Chcesz wozić PG to wozisz PG, w konkursach bierzesz w takich jak chcesz, więc czemu ta „równowaga” miała by zostać zachwiana, skoro typy towarów nie rywalizują pomiędzy graczami, jedni wożą PG inni kontenery.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>