Ja mam taką kwestię czysto ekonomiczną do tego jak zostały zrobione procenty na naczepach. Moim zdaniem naczepy i ich procent nie powinny być roznicowane. Zobacz jak to wygląda z czysto ekonomicznego punktu widzenia. Aktualnie konwój unikatowy za 3 tyś czeków w promocji daje na s7 13kt a na pg 60kt. I to są proporcje które zostały ustalone w ramach różnic w tonazu. Tyle że wprowadzenie różnic na naczepach spowodowało ich zachwianie i daje przewagę po stronie towarów nie pg. Jeśli za 3tys czeków kupię 3 naczepy np kontener to uzyskam wzrost ładowności na poziomie 19,,5 kt versus kupno nowego unikatowego konwoju czyli zyskuje 6.5 kt. Robiąc to samo dla pg mam stratę. Za 3 tyś czeków uzyskuje dla 3 konwoji wzrost ładowności na poziomie 45kt więc po co mi nowe naczepy skoro lepiej w tej cenie kupić konwój 60kt . Jeśli celem był wzrost rentowności dla towarów innych niż pg to ok. Jeśli miała być zachowana dotychczasowa relacja pg vs pozostałe towary to zostało to zachwianie znacząco.
A takie pytanie, co daje Ci ta przewaga że PG może zabrać więcej? Chcesz wozić PG to wozisz PG, w konkursach bierzesz w takich jak chcesz, więc czemu ta „równowaga” miała by zostać zachwiana, skoro typy towarów nie rywalizują pomiędzy graczami, jedni wożą PG inni kontenery.
A czy bedzie opcja zwrotu naczepy unikatowej do moich kart platynowych?
Tak, dodamy taką opcję. Aktualnie jeszcze jej nie ma.
Ja mam taką kwestię czysto ekonomiczną do tego jak zostały zrobione procenty na naczepach. Moim zdaniem naczepy i ich procent nie powinny być roznicowane. Zobacz jak to wygląda z czysto ekonomicznego punktu widzenia. Aktualnie konwój unikatowy za 3 tyś czeków w promocji daje na s7 13kt a na pg 60kt. I to są proporcje które zostały ustalone w ramach różnic w tonazu. Tyle że wprowadzenie różnic na naczepach spowodowało ich zachwianie i daje przewagę po stronie towarów nie pg. Jeśli za 3tys czeków kupię 3 naczepy np kontener to uzyskam wzrost ładowności na poziomie 19,,5 kt versus kupno nowego unikatowego konwoju czyli zyskuje 6.5 kt. Robiąc to samo dla pg mam stratę. Za 3 tyś czeków uzyskuje dla 3 konwoji wzrost ładowności na poziomie 45kt więc po co mi nowe naczepy skoro lepiej w tej cenie kupić konwój 60kt . Jeśli celem był wzrost rentowności dla towarów innych niż pg to ok. Jeśli miała być zachowana dotychczasowa relacja pg vs pozostałe towary to zostało to zachwianie znacząco.
A takie pytanie, co daje Ci ta przewaga że PG może zabrać więcej? Chcesz wozić PG to wozisz PG, w konkursach bierzesz w takich jak chcesz, więc czemu ta „równowaga” miała by zostać zachwiana, skoro typy towarów nie rywalizują pomiędzy graczami, jedni wożą PG inni kontenery.